З НАМИ ДОСТУПНІ БУДЬ-ЯКІ ВЕРШИНИ….
Ми – рекламно-виробнича компанія, що об’єднує спеціалістів з багаторічним стажем роботи в галузі зовнішньої реклами, яка вже понад 15 років виконує комплекс робіт з виробництва рекламної продукції з пластику, металу та композитних матеріалів. До сфери нашої діяльності входять виготовлення та розміщення зовнішньої реклами будь-яких видів – дахові установки, лайт-бокси, білборди, панель-кронштейни, козирки, світлові короби, сітілайти, транспортна реклама, штендери, світлові об’ємні літери, таблички, POS-матеріали та ін.
Офсетний друк візиток, буклетів, флаєрів Найпоширеніший спосіб нанесення зображення - це офсет. Він застосовується для друку великого тиражу продукції в стислі терміни. Зображення, що наноситься на основу, може бути
ДетальнішеНаша компанія надає послуги з фігурного різання пінопласту на сучасному верстаті з ЧПУ. Ця технологія дає змогу зробити необхідний виріб у найкоротші терміни, якісно і за низької вартості.
ДетальнішеХороший магазин починається з вітрини. Вітрина магазину - його обличчя і реклама. Завдання грамотного оформлення вітрин магазинів - перетворити перехожих на відвідувачів, а потім і на постійних покупців.
ДетальнішеКомпанія виробляє розкрій і гравіювання на сучасному лазерно-гравірувальному обладнанні різних матеріалів товщиною до 25 мм. Перелік матеріалів: акрил, полістирол, пвх, алюмінієві композитні панелі, МДФ
ДетальнішеЗгідно з порядком "Типові правила розміщення реклами в м. Харкові" підставою для розміщення будь-якої вивіски або щита в м. Харкові є Дозвіл на розміщення рекламної вивіски (стели, щита) або Паспорт на розміщення
ДетальнішеУ Вас немає логотипу! Дизайну! Макета! Наша команда дизайнерів і майстрів створює макети з урахуванням усіх особливостей архітектури фасаду, вимог міста, а також побажань замовника.
ДетальнішеОсновна цільова аудиторія для штендерів - це пішоходи. Таку зовнішню рекламу як штендер більшість бачать щодня - її встановлюють на тротуарі, сигналізуючи про те, що недалеко можна придбати рекламовані товари.
ДетальнішеСамі по собі вхідні козирки не є рекламними конструкціями. Сьогодні можна побачити рекламні козирки над входом до готелю, кафе, магазину, салону краси та інших закладів.
ДетальнішеІнтер'єрна реклама виготовляється з використанням технологій і застосуванням того самого обладнання, що й зовнішня. Вона так само є своєрідною візитною карткою, яка здатна багато чого розповісти про вас і вашу
Детальніше

ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА – ОСНОВА УСПІШНОГО БІЗНЕСУ
Зовнішня реклама – один із найефективніших інструментів просування товарів і послуг. Це широке поняття, що включає будь-яку інформацію рекламного характеру, розміщену зовні приміщень на тимчасових рекламних конструкціях, на поверхні будівель, над проїжджою частиною.
Сьогодні вулиці міст України прикрашає безліч рекламних носіїв, кожен з яких, окрім основної, виконує і декоративну функцію, спалахуючи яскравими вогнями з настанням темряви і формуючи неповторний вигляд нічного міста.
Зовнішні рекламні носії виконують такі важливі функції:
- спонукають до споживання товарів і послуг, сприяє зростанню продажів;
- формують позитивний образ товару в купівельному середовищі, представляють продукцію певного бренду у вигідному світлі – це особливо актуально для товарів, які тільки виходять на ринок;
- формують споживчі переваги в соціумі;
- залучають додаткову клієнтську аудиторію;
- коротко інформують покупців про компанію, що представляє товар;
- постійна трансляція інформації сприяє її закріпленню у свідомості споживачів, саме така інформація запам’ятовується найкраще.
Види зовнішніх рекламних конструкцій
Нині існує велике розмаїття видів зовнішньої реклами, які використовують як у комплексі, так і окремо, даючи змогу ефективно представляти і просувати торгові марки в умовах ринкової економіки.
Серед найбільш затребуваних і поширених видів зовнішньої реклами слід виділити:
- вивіски з об’ємних, плоских і псевдооб’ємних літер із вбудованим світлом і без підсвічування (другий варіант використовує рідше, оскільки працює менш ефективно, але й коштує значно дешевше);
- світлові короби або лайтбокси – дуже яскраві рекламні носії, добре помітні на загальному тлі, що дають змогу виділитися серед конкурентів;
- білборди – конструкції великої площі у вигляді металевої рами на опорі, помітні здалеку; один із найпоширеніших і найефективніших видів зовнішньої реклами;
- суперборди – рекламні екрани великої площі на високій опорі з системою Trivision; на тригранній призмі може бути розміщена реклама як однієї, так і кількох торгових марок, встановлюються в основному на околицях, на виїзді з міста;
- штендери – мобільні рекламні щити, які тимчасово встановлюють поблизу торгових точок, на них зазвичай вказують додаткову інформацію, штендери також виконують функцію покажчиків;
- сітілайт (сітіфомат) – різновид лайтбоксу з двома площинами для рекламних постерів, який монтують всередині зупинок громадського транспорту або встановлюють на стійкій опорі вздовж міських вулиць;
- банерне полотно з яскравим повнокольоровим друком – монтується на розтяжках або на каркасі, може мати будь-який розмір; різновидом банера є брандмауер із широкоформатним друком, він має великий розмір і займає частину стіни будівлі або всю стіну повністю. Рекламний банер звертає на себе увагу завдяки великому розміру та високій якості зображення;
- дахові установки – конструкції у вигляді лайтбоксу, об’ємних літер, що монтуються на дахах будівель і добре помітні здалеку, формують позитивний імідж компаній;
- торцева вивіска або панель-кронштейн – розташовується на стінах і фасадах будинків перпендикулярно до потоку руху транспорту і людей, виконує роль покажчика та іміджевої реклами, може мати різну форму, бути двосторонньою і односторонньою;
- призматрон – рекламний щит з обертовими тригранними призмами, реклама розміщується на їхній поверхні; такий щит транслює різну рекламну інформацію з різним дизайном, увагу привертає незвичність конструкції; призматрон зручно розміщувати в людних місцях, де немає можливості встановити кілька білбордів, він розв’язує цю проблему, транслюючи поперемінно різну інформацію;
- піллар – конструкція циліндричної форми або прямокутної форми з двома сторонами для розміщення рекламних постерів, банерів; встановлюється в людних місцях – на площах, у скверах, парках, на перехрестях;
- стела – двомірна, рідше тривимірна конструкція зі світловими елементами, на власному фундаменті; вказує на місце розташування підприємства, організації, заправної станції, висота стели може бути як невеликою, так і значною – до 20 і більше метрів;
- маркіза – розбірний навіс для затінення терас, віконних прорізів, вітрин, захисту їх від опадів, вітру; маркізи часто використовують в оформленні літніх майданчиків кафе, для затінення вікон готелів – на них зручно розміщувати інформацію про заклад, фірмові знаки, мають привабливий і стильний вигляд ці рекламні носії;
- таблички, навігаційні покажчики – малі рекламні носії, що дають змогу перехожим орієнтуватися в місті, знаходити потрібні місця; табличка може бути як із підсвіткою, так і без підсвітки, містить основну інформацію про підприємство, установу, покажчик вказує напрямок і відстань до потрібного об’єкта.
Агентство зовнішньої реклами Profi займається виготовленням зовнішньої реклами різних типів, у нас ви можете купити банер або інші вуличні рекламні конструкції для будь-яких цілей. Співробітник компанії підкаже, яка конструкція зовнішньої реклами краще підходить для конкретного випадку. Вартість продукції залежить від використовуваних матеріалів, особливостей оформлення, типу підсвічування, розміру рекламного носія.
Переваги зовнішньої реклами
Зовнішня реклама – один із найзручніших і найгнучкіших різновидів реклами, за допомогою якої легко встановити контакт зі споживачем, донести до нього потрібну інформацію.
Її основні переваги:
- видовищність, саме цей вид реклами вважається найбільш видовищним і привертає увагу;
- широке охоплення цільової аудиторії, можливість розміщення в різних точках, що сприяє збільшенню контактів із потенційними споживачами;
- виготовлення рекламних конструкцій коштує порівняно недорого, при цьому працює зовнішня реклама дуже ефективно;
- високий ступінь впливу, який може бути збільшений креативним підходом у дизайні;
- установка на довгий період дає змогу закріпити інформацію у свідомості людей;
- світлова реклама працює 24 години на добу, а це набагато більше ефірного часу, відведеного роликам на радіо і ТБ;
- люди швидко реагують на інформацію, трансльовану рекламою, що сприяє її швидкому поширенню в середовищі потенційних клієнтів.
Виготовлення реклами в рекламному агентстві Profi
Наша компанія займається виготовленням зовнішньої реклами в Харкові понад десять років. У нас ви можете замовити зовнішню рекламу будь-якого виду під ключ – від невеликих рекламних носіїв у вигляді торцевого лайтбоксу до масивної дахової установки або брандмауера.
Компанія Профі працює як рекламне агентство, при цьому в нашому розпорядженні є власне виробництво. Ми здійснюємо повний цикл робіт – від розробки дизайну макета до монтажу готової рекламної конструкції на об’єкті, стежачи за якістю продукції на кожному етапі.
Ціни на зовнішню рекламу в Profi доступні, при цьому ви отримуєте якісний продукт, який тривалий час буде продуктивно працювати на розвиток вашого бізнесу.
Для того, щоб зробити замовлення, вам достатньо зателефонувати за одним із зазначених на сайті телефонів. Після розмови з менеджером замірник виїде на об’єкт, зробить заміри, огляне місце для монтажу, і дизайнер розпочне розробку макета. Монтаж готової конструкції проводиться після оплати послуг клієнтом.
Ми займаємося проєктуванням і виготовленням outdoor реклами (аутдор реклама) відповідно до всіх необхідних вимог, тож гарантуємо, що після встановлення у вас не виникне проблем з її розміщенням. У разі необхідності можна провести демонтаж конструкції і встановити її в іншому місці.