06

НАШИ РАБОТЫ

Связаться с нами

Сьогодні вхід до більшості будівель – це не просто двері, а конструкція з кількох складових елементів, виготовлена й оформлена в єдиному стилі. Такі конструкції називаються вхідними групами, від їхнього зовнішнього вигляду залежить багато чого – враження, яке справляє будівля загалом, враження про організацію, фірму, магазин, до яких веде вхід. Вхідна група з рекламним оформленням одразу вказує на те, які види послуг або які товари реалізує торгова точка.

Агентство PROFI виготовляє вхідні групи з алюмінію – конструкції з розсувними або розсувними дверима із заскленого алюмінієвого профілю.

Що входить до складу вхідної групи

Вхідна група складається з дверей різного типу і вітражної частини, що закриває дверний отвір.

Поруч із входом зазвичай встановлюють навіс (онінг), який використовують для кріплення вивіски або козирка. Для розміщення рекламної інформації онінг може обшиватися панелями з ПВХ, композиту, або банерною тканиною. Можливий монтаж підсвічування всередину, така вивіска матиме естетичний вигляд і 24 години на добу привертатиме увагу перехожих.

Козирок – розташовується над входом і захищає відвідувачів від опадів і сонця. Якщо цоколь будівлі розташований вище рівня землі, до складу вхідної групи входять сходи.

Вхідні групи з алюмінієвого профілю – функціональні конструкції:

  • завдяки великій кількості світла, що пропускається, великій площі скління вони візуально і фізично розширюють простір;
  • конструкція добре зберігає тепло, є енергозберігаючою;
  • естетична вхідна група привертає увагу перехожих, прикрашає вхід до будівлі.

Вхідні групи цього типу ідеальні для місць із великою прохідністю. Міцна, жорстка конструкція з алюмінієвого профілю здатна щодня витримувати підвищене навантаження. Іноді група являє собою тамбур із двох рядів, наявність тамбура дає можливість зберегти тепло – навіть якщо двері часто відчиняють, тепле повітря не залишає приміщення.

Конструкції з алюмінію з часом не прогинаються, тримають форму, не піддаються корозії, не потребують фарбування. Фарбування можливе, якщо це передбачено дизайнерським задумом.

Наші фахівці можуть виготовити вхідну групу на замовлення для будівлі будь-якого призначення:

  • супермаркету, магазину;
  • автосалону, техцентру;
  • торгового та розважального центру;
  • офісу, банку;
  • ресторану, кафе, бару;
  • спортивного комплексу;
  • автовокзалу, аеропорту, залізничного вокзалу;
  • лікарні, лікувально-оздоровчого комплексу;
  • готелю;
  • салони краси та перукарні;
  • аптеки тощо.

У алюмінієвих вхідних груп чимало переваг, головними з яких є:

  • зносостійкість, довговічність;
  • прийнятна ціна;
  • естетичний зовнішній вигляд;
  • можливість створити будь-який дизайн, що гармонійно поєднується із зовнішнім виглядом будівлі.

Теплий і холодний профіль

Існує два типи конструкцій з алюмінієвого профілю. Теплі конструкції мають термовставку, профіль складається з трьох камер, з’єднаних перемичками. Профіль оснащується дво- трикамерним склопакетом. Конструкції з теплим профілем застосовуються в приміщеннях для офісу і житлових приміщеннях, вони створюють теплу зону перед входом в опалювальне приміщення.

Холодний профіль значно дешевший, він не оснащений термостатом. Двері з холодним профілем підходять для монтажу в місцях, де немає потреби в збереженні теплої зони. Вони можуть використовуватися як міжкімнатні, а також у приміщеннях, під час будівництва яких не передбачалася наявність опалювальних площ – склади, ангари. Холодний профіль підходить також для скління вітрин.

У нас ви можете замовити вхідну групу стандартного і нестандартного типу.

Вхідна група може розташовуватися у вертикальній площині фасаду будівлі або виноситися з цієї площини на деяку відстань, яка потрібна для створення тамбура. У разі виносу за площину фасаду винесена частина має власну покрівлю і бічне скління.

У нас є можливість виготовлення вхідних груп з металу будь-якої конфігурації – з арковим прорізом, кутових тощо.

Рекламне оформлення вхідних груп

Для оформлення вхідних груп використовують різні рекламні елементи. Саме вхідна група визначає зовнішній вигляд будівлі, зустрічає клієнта або покупця на вході до офісу фірми, до магазину, тому вона повинна мати презентабельний вигляд. Це візитна картка будь-якого магазину або офісу.

Зазвичай у проєкт входить козирок або навіс, декоративне облицювання стін, дверей, організація підсвічування, вивіска, логотип, колони.

Щоб вхідна група утворювала гармонійне ціле зі стилем будівлі, і водночас мала сучасний і стильний вигляд, складають дизайн-проєкт з урахуванням усіх характеристик майбутньої конструкції. Грамотно оформлена вхідна група – це рекламний об’єкт, мета створення якого – привернути увагу перехожих і викликати у них бажання відвідати об’єкт. Вона має бути добре помітна з тротуару, із зупинки, з проїжджої частини вулиці, щоб привертати максимум уваги.

Під час оформлення вхідної групи мають дотримуватися певних вимог:

  • над входом має бути навіс або козирок;
  • двері мають бути широкими, щоб вільно пропускати відвідувачів;
  • двері мають відчинятися легко і безшумно, на шляху відвідувачів не повинно бути перешкод;
  • якщо у сходів більше трьох сходинок, необхідні перила;
  • сходинки обладнуються щетинистим килимком або антиковзаючими гумовими накладками.

Для рекламного оформлення вхідних груп використовують самоклейні плівки, банери, пластик, композит, акрилове скло. Можливе повне або часткове обклеювання дверей і вітражної частини спеціальними плівками з нанесенням тематичних зображень – часто так оформляють вхідну групу в магазин.

Стіни біля входу обшиваються панелями із пластику або композиту в корпоративних кольорах бренду. Як додатковий елемент можуть використовуватися колони з композиту, що утворюють єдине ціле з козирком.

Бюджетний варіант – оформлення стін біля входу банерними полотнами. Банери з повнокольоровим друком коштують недорого, а виглядають дуже ефектно і привабливо. Їхній єдиний недолік – досить швидке вигоряння фарб, але заміна цих рекламних елементів обійдеться недорого. Оформлення банерами підійде для невеликого продуктового магазину, магазину госптоварів, канцтоварів тощо.

Дизайн усіх складових вхідної групи виконується в єдиному стилі. Оформлена таким чином група справляє позитивний вплив на потенційних клієнтів, звертає на себе увагу, добре запам’ятовується.

Ціна на вхідну групу залежить від розмірів і складності конструкції, типу використовуваного профілю, а також особливостей рекламного оформлення. Звертайтеся до нас, після огляду об’єкта, замірів, фахівець зробить прорахунок і визначить приблизну ціну вхідної групи.

Виготовлення та монтаж вхідних груп – одна зі спеціалізацій нашої компанії, ми виробляємо конструкції високої якості, які здатні безвідмовно прослужити багато років. Ми самі встановлюємо двері, у разі потреби займаємося їхньою реконструкцією та заміною рекламних елементів.

06

НАШИ РАБОТЫ

Сьогодні вхід до більшості будівель – це не просто двері, а конструкція з кількох складових елементів, виготовлена й оформлена в єдиному стилі. Такі конструкції називаються вхідними групами, від їхнього зовнішнього вигляду залежить багато чого – враження, яке справляє будівля загалом, враження про організацію, фірму, магазин, до яких веде вхід. Вхідна група з рекламним оформленням одразу вказує на те, які види послуг або які товари реалізує торгова точка.

Агентство PROFI виготовляє вхідні групи з алюмінію – конструкції з розсувними або розсувними дверима із заскленого алюмінієвого профілю.

Що входить до складу вхідної групи

Вхідна група складається з дверей різного типу і вітражної частини, що закриває дверний отвір.

Поруч із входом зазвичай встановлюють навіс (онінг), який використовують для кріплення вивіски або козирка. Для розміщення рекламної інформації онінг може обшиватися панелями з ПВХ, композиту, або банерною тканиною. Можливий монтаж підсвічування всередину, така вивіска матиме естетичний вигляд і 24 години на добу привертатиме увагу перехожих.

Козирок – розташовується над входом і захищає відвідувачів від опадів і сонця. Якщо цоколь будівлі розташований вище рівня землі, до складу вхідної групи входять сходи.

Вхідні групи з алюмінієвого профілю – функціональні конструкції:

  • завдяки великій кількості світла, що пропускається, великій площі скління вони візуально і фізично розширюють простір;
  • конструкція добре зберігає тепло, є енергозберігаючою;
  • естетична вхідна група привертає увагу перехожих, прикрашає вхід до будівлі.

Вхідні групи цього типу ідеальні для місць із великою прохідністю. Міцна, жорстка конструкція з алюмінієвого профілю здатна щодня витримувати підвищене навантаження. Іноді група являє собою тамбур із двох рядів, наявність тамбура дає можливість зберегти тепло – навіть якщо двері часто відчиняють, тепле повітря не залишає приміщення.

Конструкції з алюмінію з часом не прогинаються, тримають форму, не піддаються корозії, не потребують фарбування. Фарбування можливе, якщо це передбачено дизайнерським задумом.

Наші фахівці можуть виготовити вхідну групу на замовлення для будівлі будь-якого призначення:

  • супермаркету, магазину;
  • автосалону, техцентру;
  • торгового та розважального центру;
  • офісу, банку;
  • ресторану, кафе, бару;
  • спортивного комплексу;
  • автовокзалу, аеропорту, залізничного вокзалу;
  • лікарні, лікувально-оздоровчого комплексу;
  • готелю;
  • салони краси та перукарні;
  • аптеки тощо.

У алюмінієвих вхідних груп чимало переваг, головними з яких є:

  • зносостійкість, довговічність;
  • прийнятна ціна;
  • естетичний зовнішній вигляд;
  • можливість створити будь-який дизайн, що гармонійно поєднується із зовнішнім виглядом будівлі.

Теплий і холодний профіль

Існує два типи конструкцій з алюмінієвого профілю. Теплі конструкції мають термовставку, профіль складається з трьох камер, з’єднаних перемичками. Профіль оснащується дво- трикамерним склопакетом. Конструкції з теплим профілем застосовуються в приміщеннях для офісу і житлових приміщеннях, вони створюють теплу зону перед входом в опалювальне приміщення.

Холодний профіль значно дешевший, він не оснащений термостатом. Двері з холодним профілем підходять для монтажу в місцях, де немає потреби в збереженні теплої зони. Вони можуть використовуватися як міжкімнатні, а також у приміщеннях, під час будівництва яких не передбачалася наявність опалювальних площ – склади, ангари. Холодний профіль підходить також для скління вітрин.

У нас ви можете замовити вхідну групу стандартного і нестандартного типу.

Вхідна група може розташовуватися у вертикальній площині фасаду будівлі або виноситися з цієї площини на деяку відстань, яка потрібна для створення тамбура. У разі виносу за площину фасаду винесена частина має власну покрівлю і бічне скління.

У нас є можливість виготовлення вхідних груп з металу будь-якої конфігурації – з арковим прорізом, кутових тощо.

Рекламне оформлення вхідних груп

Для оформлення вхідних груп використовують різні рекламні елементи. Саме вхідна група визначає зовнішній вигляд будівлі, зустрічає клієнта або покупця на вході до офісу фірми, до магазину, тому вона повинна мати презентабельний вигляд. Це візитна картка будь-якого магазину або офісу.

Зазвичай у проєкт входить козирок або навіс, декоративне облицювання стін, дверей, організація підсвічування, вивіска, логотип, колони.

Щоб вхідна група утворювала гармонійне ціле зі стилем будівлі, і водночас мала сучасний і стильний вигляд, складають дизайн-проєкт з урахуванням усіх характеристик майбутньої конструкції. Грамотно оформлена вхідна група – це рекламний об’єкт, мета створення якого – привернути увагу перехожих і викликати у них бажання відвідати об’єкт. Вона має бути добре помітна з тротуару, із зупинки, з проїжджої частини вулиці, щоб привертати максимум уваги.

Під час оформлення вхідної групи мають дотримуватися певних вимог:

  • над входом має бути навіс або козирок;
  • двері мають бути широкими, щоб вільно пропускати відвідувачів;
  • двері мають відчинятися легко і безшумно, на шляху відвідувачів не повинно бути перешкод;
  • якщо у сходів більше трьох сходинок, необхідні перила;
  • сходинки обладнуються щетинистим килимком або антиковзаючими гумовими накладками.

Для рекламного оформлення вхідних груп використовують самоклейні плівки, банери, пластик, композит, акрилове скло. Можливе повне або часткове обклеювання дверей і вітражної частини спеціальними плівками з нанесенням тематичних зображень – часто так оформляють вхідну групу в магазин.

Стіни біля входу обшиваються панелями із пластику або композиту в корпоративних кольорах бренду. Як додатковий елемент можуть використовуватися колони з композиту, що утворюють єдине ціле з козирком.

Бюджетний варіант – оформлення стін біля входу банерними полотнами. Банери з повнокольоровим друком коштують недорого, а виглядають дуже ефектно і привабливо. Їхній єдиний недолік – досить швидке вигоряння фарб, але заміна цих рекламних елементів обійдеться недорого. Оформлення банерами підійде для невеликого продуктового магазину, магазину госптоварів, канцтоварів тощо.

Дизайн усіх складових вхідної групи виконується в єдиному стилі. Оформлена таким чином група справляє позитивний вплив на потенційних клієнтів, звертає на себе увагу, добре запам’ятовується.

Ціна на вхідну групу залежить від розмірів і складності конструкції, типу використовуваного профілю, а також особливостей рекламного оформлення. Звертайтеся до нас, після огляду об’єкта, замірів, фахівець зробить прорахунок і визначить приблизну ціну вхідної групи.

Виготовлення та монтаж вхідних груп – одна зі спеціалізацій нашої компанії, ми виробляємо конструкції високої якості, які здатні безвідмовно прослужити багато років. Ми самі встановлюємо двері, у разі потреби займаємося їхньою реконструкцією та заміною рекламних елементів.

Связаться с нами