Ефективність рекламних методів позиціонування давно доведена провідними маркетинговими діячами світу. Саме тому вважається, що реклама – це провідний двигун торгівлі, який дає змогу досягти головних цілей бізнесу:
– підвищення рівня одержуваного прибутку;
– максимального задоволення потреб і запитів покупців і клієнтів.
Вельми часто в процесі розкрутки нового бізнесу підприємці використовують маркетинговий метод комплексної реклами, який охоплює залучення одразу кількох типів рекламних розміщень і сповіщень населення про пропоновані товари і послуги. Як правило, розміщення зовнішньої реклами передбачає використання фірмової концепції промо-проєкту. Виготовлення великих зовнішніх рекламних плакатів, блюбеків, банерів дає можливість ємко і якісно донести інформацію до потенційних покупців про актуальні акції та пропозиції, які проходять у той чи інший момент часу на підприємстві. Посилити ефект від реклами можна за умови використання декількох типів зовнішнього розміщення.
Сучасні види зовнішньої реклами дають змогу підприємцям і бізнесменам-початківцям ефективно будувати власний бізнес, закріплюючи ідеальне становище на ринку конкурентних фірм. Численні переваги використання відразу декількох видів зовнішнього рекламного розміщення дають можливість впливати на обрану цільову групу в максимально стислі терміни. Зазвичай аудиторією, на яку розраховане виготовлення зовнішньої реклами, є люди, які регулярно пересуваються містом, де власне і розташовуються зовнішні рекламні блоки. Як правило, під цю категорію потрапляють водії та люди, які громадським транспортом або пішки добираються до власного робочого місця. Дорогою на роботу і назад, людина має можливість зосередитися на тих чи інших рекламних оголошеннях. Наприклад, розміщення реклами про проведення призової акції в супермаркеті можна здійснити як усередині магазину, так і в місцевостях, які відволікають від цієї торговельної мережі. Рекламні поверхні, виконані у вигляді дизайнерських макетів із ємним текстом і зображенням, що привертають погляд, дають можливість впливати на свідомість потенційного клієнта або покупця. Просунуті агентства зовнішньої реклами нерідко пропонують клієнтам використовувати відразу кілька типів зовнішнього рекламного розміщення. Як правило, не тільки вдала угода є їхньою основною метою. Важливо донести до кінцевого покупця ідею вигоди і доступності тих чи інших товарів і послуг. Особливо ефективно працює “наружка” з гаслами про зниження цін і надання глобальних знижок на ходові товари.
Наша компанія вважає основною метою власної діяльності – консультування бізнесменів у сфері ефективності зовнішньої реклами для їхнього підприємства. А використання “зовнішньої реклами” одразу кількох форматів – це перевірений метод підвищення продажів і збільшення рейтингу серед фірм-конкурентів. Ми позиціонуємо себе як агентство зовнішньої реклами, яке дає змогу приватному бізнесу розвиватися через використання найпростішого і найрезультативнішого методу збуту – зовнішньої реклами.