Дизайн зовнішньої реклами – не тільки естетична привабливість, а насамперед інструмент, який змушує рекламу працювати.
Є 3 головні складові ефективної зовнішньої реклами:
– повідомлення – воно має бути зрозумілим, коротким і однозначним;
– дизайн конструкції – він має бути контрастним, яскравим і виділятися на тлі реклами, що його оточила;
– використовувані технології – мають відповідати завданням рекламної конструкції, вписуватися в рекламний бюджет, поєднуватися з дизайном.
Рекламне повідомлення має бути лаконічним і розбірливим, потрібно уникати зайвої графіки та інформації й акцентувати увагу лише на головному. Необхідно дотримуватися також співмірності формату реклами та її змісту з масштабом бізнесу: не слід намагатися привернути увагу покупця за будь-яку ціну, рано чи пізно останній відчує себе обдуреним, пішовши розчарованим.
Нинішні уявлення про дизайн зовнішньої реклами засновані на тезі: “Зовнішня реклама має бути видовищною”.
Основна вимога, що висувається до дизайну зовнішньої реклами, – яскравість, оскільки око вихоплює насамперед яскраві світлові плями. Але потрібно також, щоб зображення було контрастним, оскільки низка яскравих об’єктів може загубитися в загальній строкатості вулиць сучасних міст. Контрастні кольори – синій і жовтий, білий і чорний, ще як протилежність білому кольору можна розглядати червоний і зелений кольори.
Ще один спосіб виділення об’єкта зовнішньої реклами – використання незвичайного розташування. Наприклад, розміщення вертикальної вивіски серед горизонтальних значно підвищує її ефективність. Ще важливо ефективно користуватися архітектурними особливостями будівлі, на якій розташована зовнішня реклама: вивіска, вписана в напівкруглу арку, перетяжка, натягнута між колонами, рекламна стела, що виступає у вузькій ніші, – приклади вдалого використання навколишнього середовища.
Ефективно діє реклама, яка виготовлена з використанням різнорівневих елементів. Виглядають такі об’єкти об’ємно і цікаво, за них зачіпається око.
Вкрай важливим фактором є розміри рекламної конструкції. Неправильно вважати, ніби чим вивіска більша, там вона ефективніша, цей принцип вірний лише до певної межі, за якою вже починається монументальний несмак.
Невелика і при цьому грамотно оформлена і підсвічена конструкція може виявитися набагато ефективнішою, ніж громіздка конструкція, виготовлена без урахування потреби в освітленні, напрямків потоків людей, відстані, з якої має сприйматися реклама.
Не слід намагатися заповнити кожен кв. см корисної площі рекламною інформацією. Ефективний дизайн зовнішньої реклами в Харкові передбачає, що витрачати площу потрібно раціонально, з огляду на потреби рекламного повідомлення, яке покликана донести ця конструкція, та з урахуванням естетичної складової дизайну зовнішньої реклами, якою замовник реклами часто нехтує на користь ефективності, яку він розуміє своєрідно.
Визначаючись із розмірами конструкції, теж треба використовувати принцип контрастності: невелика вивіска впадає в око, коли розташована серед великих, і навпаки.